23 Nisan 2010 Cuma

ISPANAKLI KEK




4 yorum:

Canan dedi ki...

Harika grünüyor ama tarif rica ediyorum.


Sevgiler
Canan

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhabalar,
Ayşe yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için mutfaktayimm.blogspot.com adresim den bana ulaşabilirsiniz. Nefis tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Share.ws - [url=http://tinyurl.com/share-ws-signup]Share.WS [/url]
Join one of the best and new file sharing servers, start now, earn money uploading. Or earn money as upload affiliate. Join now.

Yemek tarifleri dedi ki...

canım ellerine sağlık başarılar