30 Mayıs 2008 Cuma

FIRINDA PATATESLİ TAVUK







Merhabalar...

Bloguma uğramayalı epey zaman oldu. Sınav için hazırlanmak o kadar da kolay değil bildiğiniz gibi. Özellikle de ev hanımıysanız başka şeylerle de ilgilenmek gibi sorumluluklarınız var.Mesela arada bir de bloguma yazı eklemek istediysem de üzerinde çok fazla kalırım korkusuyla vazgeçtim. Sizde bilirsiniz bilgisayarın başına oturdunuzmu kalkamıyorsunuz bir türlü. Dur şuraya bakayım dur şunu okuyayım derken o kadar çok zaman harcıyoruz ki farkında olmadan...Sonra da tahmin ettiğiniz gibi bütün diğer planlarda aksamalar oluyor. Bu yüzden sınavlar geçene kadar idare edeceğim artık:)) Gerçi birşey de kalmadı.Büyük gün 15 Haziran...Bütün girecek arkadaşlara başarılar diliyorum.

Bu arada fırında tavuk yapmıştım geçen hafta. Bunu eklemek istiyorum bugün..Çok lezzetli olmuştu, herkese tavsiye ederim...

1 kg. parça tavuk

4-5 adet orta boy patates

2-3 adet domates

2-3 adet sivri biber

kekik, pulbiber,tuz,salça,su

Bütün malzemeleri yıkayıp doğradıktan sonra borcam tepsiye istediğimiz gibi yerleştiriyoruz.Baharatları ve tuzu ekledikten sonra 180 derecede tavuklar pişene kadar pişiriyoruz. Birdengelen misafirler için çok uygun bir yemek.Ayrıca yanına yapacağınız bezelyeli bir pilav ve salata ile harika bir sofra donatabilirsiniz. Afiyet olsun...

10 yorum:

pelince dedi ki...

Ellerine sağlık ben hep köfteli yaparım,bu halide süper ..
Sevgiler..

ayşegül mutfakta dedi ki...

canım mis gibi olmuş eline sağlık! çilekli pastandada gözüm kaldı rica etsem kaldıysa bit abak uzatıversene blogtan hadi gülüm bekliyorumm çayım soğumadan ;))

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmh ellerine saglik canim, benimde severek yaptigim cok lezzetli bir tad.

kocaman sicacik sevgilerimle ...

g�zel bir hafta diliyorum ..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Tamda aç olduğum bir anda gördüm bu güzel lezzeti...Nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım...Sevgiler...

Jasminskager dedi ki...

Canim ellerine saglik .Ozlettin kendini ,rabbim kolayliklar versin.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, ne kadar guzel olmus....

Sevgiler ve guzel bir gun dilegimle.

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatım nefis bir yemek ellerine sağlık.Aynen bende yeni atlattım sınavları çok zor oluyor gerçekten

Adsız dedi ki...

Cok nefis olmus, ellerine saglik canim. Iyi hafta sonlari.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Evet, evet, misss gibi bir bezelyeli pilavla harikaaaaa oluuurrr:)) Yarın ki menü belli oldu işte sayende:))

Ellerine sağlık canımcım,

Sımsıcak sevgiler.....

Adsız dedi ki...

DOST SELAMINDA TESELLİ BULAN HER YÜREK,DAĞLAR ARDINDA BİLE KALSA,TESELLİYİ GÖZÜN GÖRDÜĞÜYLE DEĞİL,YÜREĞİNDE DOST BİLDİĞİYLE BULURMUŞ...!merhaba dostum....
karabiberinmutfagi.blogcu.com
kucukprensinkucukdunyasi.blogcu.com